Klantenservice

1. Je lidmaatschap blijft geldig

Herfra blijft de relatie met zijn kopende klanten gratis onderhouden en blijft verder uitnodigingen aanbieden voor exclusieve home en decoratie artikelen, meubelen en accessoires via een exclusieve VIP- of themadag. Op regelmatige basis nodigen wij klanten en prospecten uit met nieuwe vrijblijvende aanbiedingen en kortingen.

Lid worden is eenvoudig, snel en na een eerste aankoop, zonder enige aankoopverplichting bij bezoek op deze exclusieve VIP- of themadag. Mocht je je weer willen afmelden, dan is ook dat eenvoudig geregeld!

2. Een zorgvuldige productkeuze

Vertrouw op de smaak van onze experten. We hebben een team van professionele stylisten die over de hele wereld de beste collecties opmaken en bovendien styling-en decoratietips delen. 

Wens je graag meer info over onze productkeuze? Stuur dan een bericht naar aftersales@herfra.be.

3. Service & Oplossing

Toch niet helemaal tevreden over je product? Dan bekijken we samen waar het is misgelopen! Geleverde en gemonteerde goederen worden na installatie niet teruggenomen door onze logistieke diensten, tenzij het voldoet aan een van de garantievoorwaarden. Onze Dienst na Verkoop zoekt samen met jou naar de geschikte oplossing. Neem gerust contact op met de klantenservice voor vragen of meer informatie. Ons team staat steeds voor je klaar, zodat dit proces zorgeloos verloopt. 

Wens je meer info over retourneren? Stuur dan een bericht naar aftersales@herfra.be.

4. Betrouwbare levering

De levering gebeurt bij jou thuis of op het door jou uitgekozen adres. De standaardlevering is gratis. Voor sommige leveringen kan een toeslag van toepassing zijn. Vanuit ons distributiecentrum in Zulte worden al onze producten verstuurd. Daarnaast doen wij ook beroep op anderen om kleinere postpakketten van bestelde goederen bij jou te bezorgen. Zo krijg je jouw aankopen snel en zonder beschadigingen. Grotere producten worden vanuit onze eigen logistieke afdeling geleverd en conform gemonteerd. Voor vragen of opmerkingen kan je steeds bij onze klantenservice terecht.

Wil je graag weten wanneer je bestelde producten worden geleverd? Mail gerust naar orderentry@herfra.be. Wens je de afgesproken lever- en monteerdatum te veranderen naar een ander tijdstip? Neem contact op via delivery@herfra.be

5. Respect voor privacy

De veiligheid van jouw persoonlijke gegevens nemen wij bijzonder serieus. Vanzelfsprekend worden jouw persoonsgegevens door al onze (ondersteunende) diensten vertrouwelijk behandeld. Je gegevens worden nooit zonder toestemming gedeeld met derde partijen. Ze worden beveiligd met de versleuteltechnieken en alle betalingen bij aflevering zijn 100% veilig. Onze marketingafdeling werkt vanuit een doorgedreven CRM-systeem en houdt bij klanten- of prospectenbenadering rekening met de gemaakte telesupport afspraken. Personen die geen ongevraagde benadering willen en dus op de Robinsonlijst (of 'bel me niet meer'-lijst) staan, kunnen erop rekenen dat wij dit respecteren.

6. Een doorgedreven service

Jouw tevredenheid staat boven alles. Mochten er toch problemen zijn ondanks al onze inspanningen, kan je altijd bij ons terecht.

Mochten je vragen toch onbeantwoord blijven, dan staat onze klantenservice van maandag t.e.m. vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur voor je klaar. Je kan ons ook schriftelijk bereiken door een e-mail te sturen.

.